24 Ekim 2013 Perşembe

Beyaz Peynirli Yeşil Salata


Yazdan kalma bir fotoğraf, ama ekşili ve ferah lezzeti ile atlanmaması gereken bu salataya kıyamadım, sizlerle paylaşmak istedim. Hani bayanlar çay partilerinde biraz fazlaca kaçırdıklarından şikayet ederler ya, işte fazla kaçıranların, diyet yapanların imdadına yetişecek yeşil salataya misafirleriniz çok rağbet gösterecek :)

Malzemeler:

- 100 gr. beyaz peynir
- 3 adet salatalık
- yarım demet dereotu
- yarım demet taze soğan
- 1 çay bardağı haşlanmış mısır
- 2 yemek kaşığı sızma zeytinyağı
- 1 yemek kaşığı nar ekşisi
- yarım limonun suyu
- tuz

Yapılışı: Salatalıklar temizlenerek küçük olarak doğranır. Dereotu ve taze soğan da temizlenip, ayıklanarak ince ince kesilir. Kesilen tüm malzeme bir araya getirilerek, üzerine mısır ilave edilir ve birlikte harmanlanır. Tüm salata malzemesi servis kasesine alınarak üzerine küçük küpler halinde kesilmiş beyaz peynir serpiştirilir. Sıvı malzemelerler ve tuz birlikte karıştırılarak salatanın üzerinde gezdirilir, sonrasında afiyetle yenir :)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım çok doyurucu olur tam benlik :)

pınar dedi ki...

http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canımellerıne sağlık...sevgılerımı bırakıyorum...

Allah ne verdiyse dedi ki...

merhabalar
baska bir siteden yönlendim bu sayfaniza .orasida sizemi ait anlamadim ama takibe aldim .tarif icin tesekkür ederim
muhabbetle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...