13 Ocak 2014 Pazartesi

Kuru Cacık


Biliyorum şimdi salatalığın mevsimi değil, hatta kışın eve bile sokmak istemiyor olabilirsiniz. Ancak ben dayanamadım, incecik, narin Çengelköy salatalıklardan aldım ve yaptım. Pişman değilim, çünkü öyle lezzetli ki evdekiler çok seviyorlar, hatta az yapmışsın deyip tüm tabağı da sıyırdılar. 2 ayda bir yapsak birşey olmaz inşallah :)

Malzemeler:

- 7-8 adet Çengelköy salatalık
- 1 su bardağı yoğurt
- 7-8 dal dereotu
- 2 diş sarımsak
- 1 yemek kaşığı sızma zeytinyağı
- tuz

Yapılışı: Salatalıklar yıkanıp temizlendikten sonra kabukları soyulmadan iri parçalar halinde doğranır. Dereotu ve sarımsak da incecik kıyılır. Zeytinyağı haricindeki tüm malzeme birlikte karıştırılarak servis tabağına alınır. Sızma zeytinyağı üzerinde gezdirilerek servis edilir.


1 yorum:

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Bende yazın çok ca yapmıştım
Harika oluyor
Ellerinize sağlık
Sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...