8 Şubat 2017 Çarşamba

Sıcak Çikolata


Canınız bir şeyler yemek istiyor ama ne istediğinize kara veremiyorsunuz. Yemek değil ama, tatlı da bir şeyler olsun istiyorsunuz. Zaman zaman böyle hissediyorum ben de, sanki çikolatalı bir lezzet alsam bana iyi gelecekmiş gibi hissettiğim böyle zamanlar için Sıcak Çikolata en iyi seçenek. Havalar henüz tam ısınmamışken sıcak çikolata+film keyfi tam bana göre deyip ne seyretsem acaba telaşına düşüyorum hemen, bana müsade...

Malzemeler:

- 250 ml. süt
- 1 yemek kaşığı toz şeker
- 1 yemek kaşığı kakao
- 40 gr. bitter çikolata

Yapılışı: Çikolata küçük parçalara ayrılır. Çikolata haricindeki tüm malzemeler bir sos tenceresine alınarak, arada karıştırılmak sureti ile ocakta pişirilir. Kaynamaya yakın çikolata da tencereye alınarak çikolata iyice eriyene kadar karıştırılır. Kaynamaya başladığında ocaktan alınarak bardaklara servis edilir. Arzu ederseniz marshmallow ve çikolata sosu ile servis edebilirsiniz. (Unutmadan; bu ölçü ile 2 fincan sıcak çikolata elde ediyorsunuz.)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...