20 Nisan 2018 Cuma

Çocuklara Kahvaltıyı Sevdiren Neşeli Atıştırmalıklar


Kahvaltıyı çok sevdiğimi buradan defalarca duyurmuştum hatırlarsanız. Sevmek ne kelime, her öğünü kahvaltı havasında yapabilirim abartısız. Benim için kahvaltının baş tacı da peynirdir tabii. :) Peynirin her çeşidini de Muratbey Peynir'den bulunca çocuklar için tablo gibi, neşeli atıştırmalıklar yapmak istedim. 


Malum önümüzdeki hafta 23 Nisan. Sizler de 23 Nisan gibi, çocuklara adanmış bir günde onları neşelendirmek, peynire özendirmek isterseniz eğer, sizlere bir fikir verebilirim belki.. Dediğim gibi peynir çeşidi bol, bir de 1-2 şekilli kalıbımız varsa eğer, peynirden yapamayacağımız tablo yok gibi.. 


Ben çeşit olarak tel peynir, kaşar peyniri, topi peynir, burgu ve sürmeli peynir kullandım, ama yapabileceğiniz her şey ancak hayal gücünüzle sınırlı olabilir. Böylece ister bir otobanda araba kullanır, ister denizde yelkenli. Hele ki bunları çocuklarınızla yapıyorsanız daha da eğleneceğinize eminim. :)

2 yorum:

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

İnsanın çocuk olası geliyor Nevalcim .Ne güzel atıştırmalıklar bunlar.Ellerine sağlık

Limonlu Kek dedi ki...

Yasemin'ciğim çok teşekkür ederim, çocukken tek bildiğimiz ekmeğin köşesine sıkıştırılmış beyaz peynir olduğu düşünülürse, hakikatten şimdiki çocuklar çok şanslı.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...